Enorme #Mpmontserrat 2012, la reina del punktrail

Estàndard

[Penjat a http://www.montserratvertical.cat/]

Un cop més han tornat els penjats dels koalasteam han tornat a superar-se i ens han regalat una nova edició de la marató Pirata de Montserrat, la reina del punktrail.

Sortida a les 6 del matí. Cap a Sant Jeroni falta gent.

Sortida a les 6 del matí. Cap a Sant Jeroni falta gent.

A les 6 del matí una trentena de brètols i una servidora ens preparem per sortir del Bruc amb moltes ganes dels 42 kms que tenim per endavant i les birres que se’ns posin pel mig. Després de bastants dies sense córrer massa i maltractar-me bastant muntant un número de circ sabia que la patiria més que l’any passat. Però hi ha coses que t’has de pensar i altres que senzillament saps que has de fer. En el cas de la #mpmontserrat, pensar no és una opció.

Abans de sortir compartim un emotiu minut de silenci en record aClaudi Cots i Teresa Farriol, a qui es dedica aquesta festa del punktrail.Aplaudiments finals, frontals a punt i engeguem cap a Sant Jeroni. Ja em fa mal la cama, però vaig tan adormida que tampoc em molesta massa. De fet, vaig tan adormida que ni tan sols parlo. Inèdit.

Un cop a dalt molta boira i fred, així que parada de mínims per fer la foto de rigor i seguim a buscar el primer avituallament, a Collbató. Abans però, el @raulkoala ens abandona exactament al mateix lloc que l’any passat, al Pla dels Ocells. La resta seguim endavant. La pedra montserratina patina com mai, i vaig fent fintes fins fotre’m de cap definitivament, per sort només pilla una mica el genoll.  Quan arribo a l’avituallament ja em començava a fer bastant mal tot plegat, però la tossuderia em pot, i els ibuprofens barrejats volls ajuden a fer passar els mals. Sigui com sigui, la pujada fins al Monestir es fa pilota. Però aquí ja estic més desperta i vaig fent-la petar, retrobant-me amb assidus del punktrail i coneixent-ne de nous, entre ells el @_doktor8. Anem pujant arrossegant-nos bastant. Ell no sé si perquè encara va borratxo o ja està ressacós, i jo, bé, a mi no em cal per arrossegar-me.

    Amb el @_doktor8 infiltrats amb el grup de les 6.30.

Amb el @_doktor8 infiltrats amb el grup de les 6.30.

Ja no tornem a veure el nostre sherpa (gràcies un cop més!) @carleteskoala i molts dels que havien sortit amb nosaltres i anaven al ritme que tocava per fer-la amb 7 hores. Nosaltres seguim al ritme que podem. Un cop arribem al monestir, ens trobem amb el grup de les 6.30 i ens infiltrem a la foto grup. I a seguir pujant. Es fan ben dures les escales. Desitjo molt arribar al punt de parar de pujar i començar a baixar una mica. Ens anem animant amb el @doktor8 i quan ja deixem enrere la pujada, m’avanço, ja que tot i els mals varis em sento amb prou pota després de tant arrossegar-me. Em trobo el @paucorrecat i el @martoxkoala que em diu que més endavant hi ha gent del meu grup que estaven preocupats per veure on parava. Així que després de tanta patxanga apreto una mica per atrapar-los. Ben esgarrinxada, tenim Montserrat ben salvatge!, retrobo els companys ben parits de Rialp, l’ @albajunyent i el @rubnkoala que estaven esperant-me.

A l’avituallament de Santa Cecília ens trobem tota la tropa de koales que han anat petant o els que ja no

    Amb el @rubnkoala arrribant a Can Maçana. Mil gràcies per esperar-me i acompanyar-me!

Amb el @rubnkoala arrribant a Can Maçana. Mil gràcies per esperar-me i acompanyar-me!

han sortit i les seves companyes cuidant-nos a base de xocolata, donuts, volls i demès, (que grans que sou!). Tornem a enfilar ja cap a Can Maçana, que també se’m fa bastant pilota, però ja tenim la #mpmontserrat coll avall. A més el @rubnkoala em va esperant i acompanyant al meu ritme de trote cotxinero. Així que no hi ha més, amunt o amunt fins a arribar al festival del tercer avituallament. Quina estampa tu. Qui més qui menys va ben pintat i guarnit, però crec que res és superable a la imatge del @jordikoala fent de les seves amb el llaç rosa XD. La voll entra de perles i ens deixem fer per les cracks que s’han currat l’avituallament. Que toca pintar-se, a pintar-se, que cal pescar un ànec amb unes ulleres triposes, doncs a pescar. I al cap de bastanta estona i més riures encarem la recta final de la #Mpmontserrat Entre atacs de son extrems arribo al Vicenç Barbé ben acompanyada pels sonats de Rialp i el @rubnkoala. Ben feliciana perquè sé que ara ja fa baixada, i al final em poden tant les ganes d’arribar que no veig més opció que córrer.

I a l’arribada, com sempre, el millor. L’alegria de compartir entre birres com hem viscut la Marató, entre els que ens hem anat creuant i els que no, entre els que ja ens coneixíem i els que encara no. Després d’una bona sobrecursa als peus de Montserrat, cap al restaurant falta gent. Ben entaulats i entre copes de vi posem ja el punt i final a la IV #Mpmontserrat.

Havent dinat, però, encara m’emporto una darrera alegria després d’un dia fantàstic per la muntanya màgica i és que em toca una inscripció per la Rialp Matxicots! Després d’haver-me’n parlat tan i tan bé i de conèixer el Txema i la resta de companys de Rialp, en tinc encara més ganes! Així que au, ja tenim un repte fixat per l’any vinent.

De fet, avui estava una mica amb la flor al cul. Perquè també és bastant èpic llençar el mòbil per Montserrat ben convençuda que l’estàs guardant a la bossa i acabar-lo recuperant gràcies a una parella de Cornellà. Això és cosa de la connexió montserratina. Clarament.

    La família del punktrail no para de créixer!

La família del punktrail no para de créixer!

I amb aquesta foto de família que cada any és més nombrosa, diem fins l’any que vé. Enhorabona un cop més als @koalesteam per organitzar aquesta festa. La #mpmontserrat és un regal per les fans del #punktrail. Organitzada entre amics i per a amics, amb una il·lusió i alegria que es contagien. #quenaprenguin

Anuncis

Deixa un comentari

